A0:  به کلبه ی کوچک من خوش آمدید
به کلبه ی کوچک من خوش آمدید
گلچین شده از همه چیز
نوشته شده در تاريخ برچسب:گونه شناسی دختران, توسط اسماعیل |

همان‌طور که پسرها انواع و اقسام دارند، دخترها هم گونه‌هاي گوناگوني دارند. اگر خوب به آنها نگاه کني، آنها هم خوب به تو نگاه مي‌کنند.
اگر بد به آنها نگاه کني، آنها هم چپ‌چپ نگاهت مي‌کنند. پروفسور «آشپليوس»1 در مقاله‌اي ده هزار صفحه‌اي پانزده‌هزار تا از خصوصيات دختران را بررسي کرده است. ما از «فصل دماغيات» تعدادي از اين نظريه‌ها را دستچين کرده و در اين‌جا مي‌‌آوريم.
*بعضي از دخترها فکر مي‌کنند از دماغ فيل افتاده‌اند. توي مهماني‌ها (فرق نمي‌کند؛ چه عروسي باشد، چه عزا) محل سگ به هيچ‌کس نمي‌گذارند. به اين گونه از دخترها مي‌گويند: «دختران دماغ فيلي». از نظر روان‌شناسي اين افراد دچار بيماري «بيش تشکري» هستند و نياز مبرم به مقدار زيادي «قربان- صدقه» دارند.

*برخي از اينها که به آنها اونها مي‌گويند به «دختران دماغ عقابي» مشهورند. اينها همان‌هايي هستند که بابابزرگشان را جلوي چشم بابايشان مي‌آورند تا خرج عمل دماغشان را تهيه کنند. اين دسته مدام جلوي آينه دماغشان را با خط‌کش و کوليس اندازه مي‌گيرند يا از زواياي مختلف از دماغ خود عکس مي‌گيرند و با برنامة فتوشاپ آن را ويرايش مي‌کنند. اونها روزي چند بار از خدا مي‌پرسند: «آخه چرا عقاب رو آفريدي؟» البته اين دسته از دختران نسبت به گلابي، لامپ پرمصرف، کوفته تبريزي و هرچيزي که شبيه دماغشان باشد آلرژي دارند.

*دسته‌اي ديگر از دختران وجود دارند که اشکشان توي دماغشان است. البته جسارت نشود، اين دسته فکر مي‌کنند با ديدن هر چيز باحال يا بي‌حالي بايد بزنند زير گريه و مشکلاتشان را با قدرتِ عجيبِ اين مايع شگفت‌انگيز حل بفرمايند. اين دختران در رشته آب‌غوره‌گيري کارشناسي ارشد دارند و قادرند با هر قطره اشک فين‌فين کرده و بر مخاطب تأثير بگذارند. به اين دسته «دختران جاري دماغ» گفته مي‌شود.

*و اما دسته‌اي ديگر از دختران بر خلاف بقيه، نه به سوسک حساسيت دارند و نه از ديدن مورچه توي قندان غش مي‌کنند. هيچ پشه‌اي هم نمي‌تواند به آنها لگد بزند. چرا که خودشان اهل لگدپراني يا به قول استادشان «دفاع شخصي» هستند. براي اين دستة اخير کوبيدن بر فرق سر آقايان مثل آب خوردن است، زيرا با هر عطسه‌شان چهارتا پسر را در هوا معلق مي‌کنند و با شاخ بر زمين مي‌کوبند، به اين گروه از دختران ... هيچي نمي‌گويند، چون جرئتش را ندارند. به‌خصوص پسرها که دنبال نقطه ضعف دخترها مي‌گردند تا نقطه ضعف خود را پنهان کنند.


.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
cache01last1394791659